Search
Close this search box.

محافظ تلویزیون

تصویر برای محافظ برق
فهرست مطالب

از آنجا که می‌دانید برق شهری نوسانات زیادی دارد ممکن است وسایل الکتریکی و الکترونیکی شما در خطر باشند و به آن‌ها آسیب‌های جدی وارد شود.  در بعضی از مواقع آسیب‌های وارد شده به قدری شدید است که ممکن است حتی دستگاه‌های شما تعمیر هم نشوند. برای جلوگیری از این منظور استفاده از محافظ ولتاژ بهترین ابزاری است که می‌توان استفاده کرد. این ابزار از وسایل شما در برابر نوسانات محافظت می‌کند. یکی از وسایل برقی که بسیار حساس است تلوزیون است و محافظ تلویزیون  برای این منظور استفاده می‌شود که ولتاژ مناسب را به تلویزیون برساند. JBH در کنار این محصول محصولات دیگری مانند کنترل فاز، محافظ برق مرکزی، حفاظت موتور و… را با 3 سال گارانتی تعویض بی قید و شرط ارائه می‌دهد.

 

محافظ تلویزیون چیست؟

محافظ تلویزیون ابزاری است که تلویزیون را در برابر نوسانات ناگهانی برق شهری که ممکن است در هر ساعت از شبانه روز بالا یا پایین برود محافظت می‌کند، همچنین تلویزیون را از خطرات احتمالی مانند سوختن یا حتی نیم سوز شدن بر اثر همین جریانات برق حفظ می‌کند. محافظ برق انواع مختلف در سایزهای متفاوتی دارد که انتخاب هر کدام از آن‌ها بستگی به سلیقه و نیاز متقاضی تغییر می‌کند.   

تصویر ماحفظ برق پلاگین

ضرورت خرید محافظ تلویزیون

خرید محافظ تلویزیون از اولیه‌ترین اقداماتی است که باید قبل از خرید تلویزیون  انجام دهید تا زمانی تلویزیون خود را خریداری کردید از همان ابتدا به محافظ برق متصل کنند تا از خطرات احتمالی که ممکن تلویزیون شما را تهدید کند جلوگیری شود. محافظ تلویزیون مانند محافظ یخچال ولتاژ شهری را کنترل می‌کند و در صورت کم یا زیاد شدن ناگهانی ولتاژ به صورت خودکار آن را قطع یا وصل می‌کند و ولتاژ استاندارد را به تلویزیون می‌رساند. این امر کمک می‌کند تا عمر تلویزیون شما بیشتر شود.

 

مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام خرید محافظ تلویزیون رعایت کنید 

توجه داشته باشید برخی افراد تصور می‌کنند استفاده از یک محافظ برق برای تمامی وسایل الکتریکی و الکترونیکی کافی است؛ اما باید بدانید که مناسب‌ترین روش محافظت از این وسایل به این صورت است که برای هر کدام از وسایل الکتریکی و الکترونیکی محافظ مجزایی تهیه کنید؛ به طور مثال محافظ کولر گازی باید از محافظ تلویزیون کاملا مجزا باشد. مورد دیگری که باید به آن توجه کرد کیفیت محافظ تلویزیون برق است. کیفیت این محافظ‌ها به این علت که به وسایل گران قیمت وصل می‌شوند بسیار مهم است. در این موقعیت دقت کنید که برندهای معتبر که کیفیت همه‌ی محصولات آن اثبات شده است را خریداری کنید، همچنین دقت کنید از مواردی که باید به آن دقت کنید طول کابل محافظ تلویزیون است که توجه داشته باشید کدام متراژ آن مناسب است. یکی دیگر از موارد قابل توجه هنگام خرید محافظ تلویزیون گارانتی و پشتیبانی محصول است که  JBH  محافظ برق تلویزیون را با 3 سال گارانتی و تعویض بی قید و شرط به متقاضیان ارائه می‌دهد.

تصویر محافظ ولتاژ جریان تک فاز

قیمت محافظ تلویزیون 

قیمت محافظ تلویزیون به مواردی بستگی دارد و فاکتورهای متفاوتی بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. 

 

کیفیت 

کیفیت همیشه حرف اول را می‌زند. اکثر افراد به دنبال محصولات با کیفیت هستند و این موضوع را قبول می‌کنند که هزینه بیشتری به خاطر کیفیت بالاتر پرداخت کنند. در این موقعیت برند شناخته شده به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین محافظ برق تلویزیون را تهیه کنید. گاهی افراد نمی‌خواهند هزینه زیادی را پرداخت کنند، باید بگوییم که دقت داشته باشید کیفیت را فدای قیمت پایین‌تر نکنید به این علت که ممکن است هزینه‌ی بیشتری را برای رفع  آسیب وارد شده پرداخت کنید.

 

جنس محافظ تلویزیون 

 جنس محافظ تلویزیون باید به گونه‌ای باشد که به راحتی آسیب نبیند و نشکند. استحکام و مقاومت محافظ تلویزیون بسیار مهم و حیاتی است که باید هنگام خرید به آن توجه ویژه داشت. از طرفی جنس مرغوب محافظ بر قیمت تاثیر ویژه‌ای می‌گذارد. جنس اکثر محافظ تلویزیون پلاستیک مرغوب و با کیفیت است که البته هنگام خرید حتما آن را بررسی کنید و محصول با کیفیت با جنس مرغوب تهیه کنید.

 

برند

به طور کلی برندهای مختلف محافظ برق‌هایی با قیمت متفاوت ارائه می‌دهند و هرچه این برند شناخته شده‌تر و معتبرتر باشد قیمت محافظ تلویزیون بیشتر می‌شود. برند شناخته شده به مراتب سابقه کاری و اعتباری که دارد بر قیمت تاثیر گذار است. برند JBH  به علت اینکه محصولات را به صورت انحصاری تولید می‌کند محافظ تلویزیون را با قیمت مناسبی ارائه می‌دهد.

تصویر محافظ برق پاکنتوری

نحوه عملکرد محافظ تلویزیون به چه صورت است؟ 

عملکرد محافظ تلویزیون  به این صورت است که در ابتدا که این ابزار را به برق وصل کنید چراغ قرمز آن روشن می‌شود  و در عرض چند ثانیه به منظور اینکه برق در آن جریان پیدا کرده است چراغ آن زرد می‌شود. این چراغ به این معنی است که این محافظ ولتاژ ورودی را  کنترل می‌کند و سعی دارد به حد استاندارد تلویزیون برساند و پس از رسیدن به حد مجاز چراغ سبز می‌شود که در این موقعیت ولتاژ کنترل شده به تلویزیون می‌رسد و تلویزیون روشن می‌شود.

Picture of تحریریه JBH
تحریریه JBH

در مجله اینترنتی JBH به‌روزترین و معتبرترین مقالات حوزه صنعت برق را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

پشتیبانی فنی

پشتیبانی آنلاین فروشگاه