Search
Close this search box.

محافظ ماشین لباسشویی و ظرفشویی

تصویر برای محافظ برق
فهرست مطالب

 از پرکاربردترین تجهیزاتی که استفاده از آن در همه مکان‌ها امری مهم و حیاتی است محافظ برق می‌باشد؛ از این جهت که برق شهری نوسانات زیادی دارد و اگر بر سر ورودی این ولتاژ به وسایل الکتریکی و الکترونیکی محافظی نباشد ممکن است باعث آسیب به وسایل برقی شما شود. محافظ برق انواع مختلفی دارد و برای هر دستگاه برقی محافظ مخصوص و مناسب آن دستگاه را تهیه و نصب کنید. نصب محافظ برای وسایل برقی که ارزش بالایی دارند بسیار مهم است؛ مانند محافظ ماشین لباسشویی و ظرفشویی. این محافظ دستگاه‌های شما را در برابر نوسانات ناگهانی و آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کند.

محافظ برق ماشین لباسشویی و ظرفشویی چیست؟

محافظ برق ماشین لباسشویی و ظرفشویی یک وسیله الکتریکی مطمئن است که در برابر نوسانات عملکرد خوبی دارد. این محافظ برق جهت جلوگیری از آسیب‌های احتمالی هنگام نوسانات ناگهانی و یا رعد و برق‌های شدید که ممکن است آسیب جدی به ماشین لباسشویی و ظرفشویی وارد کند می‌باشد که این امر موجب افزایش طول عمر ماشین لباسشویی و ظرفشویی می‌شود. توجه داشته باشید که از محافظ‌ مناسب ظرفشویی و لباسشویی استفاده کنید تا اختلالی در عملکرد این ابزار به وجود نیاید.

تصویر ماحفظ برق پلاگین

ضرورت استفاده از محافظ ماشین لباسشویی و ظرفشویی

از مواردی که ممکن است روزانه با آن مواجه شده باشیم نوسانات ناگهانی برق شهری است. از آنجا که لوازم خانگی به خصوص ماشین لباسشویی یا ظرفشویی قیمت‌های هنگفتی دارند برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی که ممکن از بر اثر این نوسانات اتفاق بیافتد باید از بهترین محافظ برق ماشین لباسشویی و ظرفشویی استفاده کنید، همچنین از دیگر وسایل محافظتی مانند محافظ یخچال می‌توانید استفاده کنید. این نوسانات ممکن است بر اثر علت‌های مختلفی مانند فرسودگی سیم‌های ساختمان، رعد و برق و افزایش یا کاهش فشار برق صورت گیرد که اگر در این موقعیت‌ها وسایل الکتریکی دارای محافظ باشند خسارات جدی به آ‌ن‌ها وارد نمی‌شود.

 

ویژگی‌های محافظ ماشین لباسشویی و ظرفشویی 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های محافظ ماشین لباسشویی و ظرفشویی افزایش عمر مفید و عملکرد صحیح این دو وسیله برقی است که بسیار برای افراد پرکاربرد و مفید است. محافظ برق محافظ ماشین لباسشویی و ظرفشویی علاوه بر افزایش طول عمر ویژگی‌های دیگری هم به همراه دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • تنوع بالا (از لحاظ جنس بدنه، متراژ کابل ، تعداد پورت‌ها). همچنین  تعداد پورت موضوع مهمی است که باید هنگام خرید به آن توجه کنید و به تعدادی که در آن مکان به آن نیاز است تهیه کنید تا از نصب سه راهی به محافظ  حدالامکان جلوگیری شود.
  • دارای نشان استاندارد ملی ایران هستند که JBH تمامی محصولات برقی وسایل محافظ‌های برق مانند محافظ ماینر را به صورت انحصاری تولید می‌کند.
  • مجهز به سیستم ارت به منظور جلوگیری از ایجاد الکتریسیته و برق گرفتگی
  • مجهز به کلید روشن و خاموش جهت قطع و وصل جریان الکتریکی
  • مجهز به 3 نشانگر ال ای دی برای نشان دادن ولتاژ های بالا، پایین و نرمال. با روشن شدن هر کدام از ال ای دی‌ها شما متوجه جریان برق می‌شوید.

 

مزایای استفاده از محافظ ماشین لباسشویی و ظرفشویی 

اولین مزیتی که به آن اشاره می‌کنیم جلوگیری از ایجاد نوسانات برق و آتش سوزی است که خسارات جانی و مالی به افراد وارد نشود. علاوه بر این استفاده از محافظ ماشین لباسشویی و ظرفشویی از داغ شدن وسایل برقی به خاطر نوسانات برق جلوگیری می‌کند، همچنین از ذوب شدن قطعات پلاستیکی  که در پشت ماشین لباسشویی و ظرفشویی وجود دارد جلوگیری می‌کند. از موارد دیگر اشاره به افزایش طول عمر وسایل الکتریکی است. دقت داشته باشید که استفاده از محافظ ماشین لباسشویی و ظرفشویی علاوه بر این مزیت‌ها، مزایای دیگری نیز به همراه دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

  • مقرون به صرفه
  • دارای گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش است. JBH تمامی محصولات برقی مانند انواع محافظ برق مرکزی، محافظ ماینر، کنترل فاز و… را به صورت انحصاری تولید می‌کند.
  • پیشگیری از آسیب رسیدن به لوازم برقی
  • قابلیت نصب آسان. (یکی از مواردی که باعث شده است افراد زیادی به تهیه این ابزار بپردازند سهولت در نصب آن است. کافیست که دو شاخه محافظ را به پریز ورودی برق شهری بزنید و دوشاخه وسایل برقی مانند لباسشویی را به محافظ و بعد از گذشتن یک دقیقه دستگاه آماده کار است.)
  • قابل استفاده برای تمام لوازم برقی و الکترونیکی. (درست است که می‌توان از یک محافظ برای لوازم استفاده کرد؛ اما بهترین روش این است که برای هر دستگاه با توجه به مقدار ولتاژ مصرفی محافظ مخصوص خود وسیله برقی را تهیه کنید.)

شاید برای خیلی از کاربران سوال باشد که تفاوت محافظ برق ماشین لباسشویی با یخچال در چیست؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که مقدار ولتاژ مصرفی یخچال با لباسشویی متفاوت است و بهتر است که از محافظ‌های مخصوص استفاده شود.

تصویر محافظ برق پاکنتوری

قیمت و خرید محافظ ماشین لباسشویی و ظرفشویی

هنگام خرید محافظ ماشین لباسشویی و ظرفشویی افراد باید یک سری نکات را رعایت کنند تا بتوانند بهترین محافظ ماشین را خریداری کنند و از انتخاب خود راضی باشند. قطعا اولین موردی که افراد به آن توجه می‌کنند قیمت محافظ ماشین لباسشویی و ظرفشویی است که امری طبیعی است؛ اما ناگفته نماند که این قیمت بر اساس فاکتورهایی متغیر است. 

اولین موردی که بر قیمت محافظ ماشین لباسشویی و ظرفشویی تاثیر گذار است کیفیت آن است که البته همیشه سعی کنید کیفیت را اولویت قرار دهید و قیمت را فدای کیفیت نکنید.

هنگام خرید به برند محافظ ماشین لباسشویی و ظرفشویی توجه ویژه داشته باشید که معتبر و قابل اعتماد باشند؛ البته برندهای مختلف، محصولات را با قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌دهند.

توجه به تعداد پورت محافظ هنگام خرید از نکات مهمی است که باید رعایت شود. در ابتدا بررسی کنید که آیا در محلی که قرار است ماشین لباسشویی یا ظرفشویی قرار بگیرد نیاز است که وسایل دیگری به محافظ وصل شود یا خیر و در صورت نیاز محافظ ماشین لباسشویی یا ظرفشویی با پورت‌های بیشتر خریداری کنید.

تصویر محافظ ولتاژ جریان JBH

بهترین برند محافظ ماشین لباسشویی و ظرفشویی را چگونه خریداری کنیم؟

برای اینکه بتوانید بهترین محافظ برق ماشین لباسشویی و ظرفشویی را خریداری کنید باید ابتدا بررسی کنید که برندی که می‌خواهید چه اعتباری در بازار دارد و علاوه بر معتبر بودن آن چه امکاناتی را در اختیار متقاضیان خود قرار می‌دهد.  JBH برند معتبری است که توانسته در این چند سال تجربه که در زمینه تجهیزات برقی کسب کرده است جایگاه و اعتبار مناسبی را در بازار برای خود پیدا کند. علاوه بر آن تمامی محصولات خود را به صورت انحصاری تولید و با 3 سال گارانتی و تعویض بی و قید شرط در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای خرید محافظ ماشین لباسشویی و ظرفشویی JBH می‌توانید به نمایندگی‌های رسمی JBH مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

تحریریه JBH
تحریریه JBH

در مجله اینترنتی JBH به‌روزترین و معتبرترین مقالات حوزه صنعت برق را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

پشتیبانی فنی

پیشاپیش فرا رسیدن سال جدید را خدمت شما عزیزان تبریک می‌گوییم.

با توجه به پایان سال مالی و عملیات انبارگردانی فروشگاه آنلاین تا 15 فروردین غیر فعال می‌باشد.

پشتیبانی آنلاین فروشگاه