Search
Close this search box.

محافظ کولر گازی

تصویر محافظهای مرکزی JBH
فهرست مطالب

محافظ برق کولر گازی یک وسیله الکتریکی است که وظیفه اصلی آن حفاظت از کولر در برابر نوسانات برق، افزایش طول عمر، جلوگیری از آسیب‌های احتمالی و غیره است.

با خرید یک محافظ کولر گازی 24000 می‌توانید از سوختن و نیم سوز شدن قطعات کولر گازی، ذوب شدن قطعات، آتش سوزی و غیره جلوگیری کنید؛ اینگونه دیگر نیاز نیست هر چند سال یکبار به فکر تعویض یا تعمیر کولر گازی خود باشید و چندین سال بدون هیچ چالشی از آن استفاده خواهید کرد. در ادامه انواع محافظ برق کولر گازی را معرفی خواهیم کرد.

نکته: محافظ برق‌هایی که به شما نمایش داده می‌شود همه برای کولر گازی کاربرد دارد. با توجه به نیاز و کاربردتان می‌توانید محافظ کولر گازی مورد نظر را انتخاب کنید.

خرید بهترین محافظ کولر گازی 24000 از jbh

JBH سال‌هاست که در زمینه تولید محصولات برقی دانش بنیان فعالیت دارد و در طول تمام این سال‌ها با استفاده از فناوری‌های جدید و بهره گیری از متد مدرن بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات از جمله کنتاکتور، 

چراغ سیگنال، محافظ برق کولر گازی و… را تولید کرده است و همین امر موجب شده تا آوازه و شهرت محصولات این مجموعه همچون محافظ کولر گازی در بین همگان زبانزد شود. مجموعه jbh در طول تمامی سال‌های فعالیتش رسالت خود را تولید محصول باکیفیت، جلب رضایت مشتریان و پشتیبانی همه جانبه قرار داده است و به همین علت تمامی محصولات خود را با سه سال گارانتی و تعویض بی‌قید و شرط ارائه می‌دهد، ضمن اینکه گاها با تلفیق چند محصول ضمن صرفه جویی در هزینه‌ها چالش‌های مربوط به کمبود فضا در تابلو برق را رفع می‌کند.

محافظ ولتاژ

محافظ ولتاژ تک فاز با توان مصرفی کمتر از 2 وات

قیمت محافظ برق کولر گازی

فاکتورهای بسیاری وجود دارند که بر قیمت لوازم برقی از جمله محافظ برق کولر گازی تاثیر می‌گذارند که جنس، کیفیت، امکانات، برند و غیره چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها هستند.

جنس

جنس، استحکام و میزان مقاومت محافظ برق کولر گازی یکی از موارد مهمی است که بر قیمت محافظ کولر گازی 24000 تاثیر می‌گذارد؛ به عنوان مثال محافظ فلزی کولر گازی در مقایسه با محافظ‌هایی که از جنس پلاستیک هستند قیمت بالاتری دارند.

کیفیت

کیفیت مخصوصا در مورد محصولات برقی بسیار مهم و حائز اهمیت است، اگر این تجهیزات کیفیت مناسبی نداشته باشند امکان وقوع خطرات بسیاری وجود دارد.

تصویر محافظ  کولرگازی

امکانات

مقصود از امکانات مزایای بیشتری است که تنها برخی از محصولات آن‌ها را دارند؛ به عنوان مثال محافظ فلزی سه فاز در مقایسه با تک فاز گران قیمت‌تر است و محافظ کولر گازی 30 آمپر در مقایسه با محافظ کولر گازی 32 آمپر ارزان‌تر است. 

برند

نوع برند، سابقه کاری و میزان شهرت یک مجموعه به صورت غیر مستقیم بر  قیمت محافظ برق کولر گازی تاثیر می‌گذارد. برخی مجموعه‌ها به سبب شهرت بیشتر محصولات خود را با قیمتی بیشتر عرضه می‌کنند؛ اما jbh  با وجود سابقه کاری طولانی و رزومه کاری قدرتمند با رعایت انصاف و مشتری مداری، باکیفیت‌ترین محصولات را با قیمتی مناسب عرضه می‌کند. در انتها یادآور می‌شویم که اگر قصد خرید محافظ کولر گازی 24000 را دارید حتما مجموعه‌ای مطمئن و معتبر را انتخاب کنید تا بتوانید با خیالی آسوده و به دور از دغدغه از تجهیزات برقی استفاده کنید.

تصویر ماحفظ برق پلاگین

اهمیت استفاده از محافظ کولر گازی

یکی از مهم‌ترین دلایل آسیب کولر گازی نوسانات ولتاژ و برق است که به دلایل گوناگونی همچون رعد و برق، فرسودگی سیم‌های برق، اتصالی، افزایش فشار برق و غیره اتفاق می‌افتد و این موارد می‌تواند خسارات جبران ناپذیر جانی و مالی بسیاری را به همراه داشته باشد.

به طور کلی دلیل اصلی تاکید بر استفاده از محافظ برق کولر گازی حفاظت از آن در برابر نوسانات برق است؛ زیرا این امکان وجود دارد که با نوسانات شدید و متناوب، کولر گازی دچار آسیب‌های جدی شود و یا قطعات داخلی آن فرسوده شود که این نکات می‌تواند ضمن کاهش طول عمر موجب سوختن یا نیم سوز شدن کولر گازی شود و از آنجایی که قیمت کولر گازی در حال حاضر بسیار بالاست بروز چنین اتفاقاتی می‌تواند خسارات مالی بسیاری را به همراه داشته باشد؛ در نتیجه قبل از وقوع هر مشکلی حتما یک محافظ کولر گازی تهیه کنید.

تصویر محافظ ولتاژ جریان سه فاز

 معرفی انواع محافظ کولر گازی

محافظ کولر گازی به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شود که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و مزایایی دارند.

محافظ کولر گازی به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند.

  • محافظ کولر گازی دو شاخه معمولی
  • محافظ کولر گازی سه شاخه 

محافظ کولر گازی سه شاخه علاوه بر دو شاخه به یک سیم ارت ضخیم نیز مجهز است.شما می‌توانید با چند کلیک ساده انواع محافظ کولر گازی را از jbh  تهیه کنید؛ علاوه بر این محصول، محصولات کاربردی دیگری مانند کنترل فاز، محافظ برق مرکزی، حفاظت موتور و… توسط این شرکت تولید و به بازار عرضه می‌شود که همگی دارای 3 سال گارانتی هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند. برای خرید تنها کافی است پس از ورود به سایت به صفحه محصولات مراجعه کنید و پس از یافتن محصول مورد نظر سفارش خود را ثبت و منتظر دریافت آن باشید.

Picture of تحریریه JBH
تحریریه JBH

در مجله اینترنتی JBH به‌روزترین و معتبرترین مقالات حوزه صنعت برق را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

پشتیبانی فنی

پشتیبانی آنلاین فروشگاه