Search
Close this search box.

محافظ برق پکیج

تصویر برای محافظ برق
فهرست مطالب

امروزه در مکان‌هایی مثل خانه یا شرکت‌ها برای تنظیم سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی یا گاز از پکیج استفاده می‌کنند که محافظت از این پکیج‌ها بسیار حائز اهمیت است؛ از این جهت که تمام سیستم برقی و گازی به پکیج مرتبط است. علاوه بر این پکیج‌ها از قطعات گران قیمت تشکیل شده‌اند که با نوسانات نامنظم برق شهر ممکن است دچار آسیب شود و هزینه‌های گزافی را به جا بگذارد. به طور کلی استفاده از محافظ برق امری مهم در ساختمان به ویژه محل سکونت است. محافظ برق پکیج ابزاری است که با اتصال آن به برق ورودی از جریان نوسانات ناگهانی جلوگیری می‌شود.

JBH تمامی تجهیزات برقی خود را با 3 سال گارانتی و تعویض بی و قید شرط عرضه می‌کند.

 

محافظ برق پکیج چیست؟

با وجود نوسانات برق شهری، اگر برق ورودی به دستگاه کمی بالا و پایین شود ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری به پکیج وارد شود؛ در این موقعیت تنها وسیله‌ای که می‌تواند از آسیب‌هایی که ممکن است به قطعات دستگاه وارد شود جلوگیری کند محافظ برق پکیج است. استفاده از محافظ برق پکیج در همه مکان‌هایی که از پکیج استفاده می‌کنند الزامی است. این محافظ دقیقا مانند محافظ برق یخچال عمل کرده و در صورت ایجاد نوسانات ناگهانی برق از آسیب به یخچال جلوگیری می‌کند.

تصویر پاورمیتر تک فاز مدباس

خرید پاورمیتر DC برند jbh با قیمت باورنکردنی

نحوه کار محافظ برق پکیج

نحوه کار محافظ برق پکیج مانند سایر محافظ برق‌ها همچون محافظ ماینر، محافظ کولر گازی و… است؛ به این صورت که میزان ولتاژ برق ورودی به دستگاه را کنترل می‌کند و در صورت نوسانات بیش از حد اندازه، برق ورودی قطع می‌شود و زمانی که به حد نرمال برسد مجدد متصل می‌شود. همچنین چنانچه با رعد و برق یا هر علت دیگری ولتاژ ورودی به برد دستگاه افزایش یا کاهش پیدا کند، محافظ این برق ورودی را قطع می‌کند تا از آسیب احتمالی جلوگیری کند.

محافظ برق پکیج توانایی تثبیت برق ورودی به دستگاه را ندارد؛ بلکه فقط می‌تواند هنگام بروز نوسانات، برق ورودی به این وسیله را به طور موقت متوقف کند. با این کار محافظ برق پکیج اجازه نمی‌دهد ولتاژ بالاتر از محدوده کاری دستگاه به آن وارد شود.

تصویر ماحفظ برق پلاگین

نکات خرید بهترین محافظ برق پکیج

برای اینکه محافظ برق مناسبی را تهیه کنید تا از پکیج شما مراقبت کند باید نکاتی را رعایت کنید که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

 

محدوده ولتاژ محافظ 

محدوده ولتاژ محافظ‌های برق پکیج در برندهای مختلف و معتبر بین 180 تا 245 ولت است و جریانات خارج از این محدوده باعث قطع برق ورودی می‌شود. در هنگام خرید محافظ برق پکیج دقت کنید محدوده ولتاژ محافظ به اندازه برق پکیج باشد تا از بروز آسیب‌های احتمالی جلوگیری شود.

 

دقت بالای محافظ برق مرکزی

یکی از ویژگی‌های بهترین محافظ برق پکیج قدرت شناسایی ولتاژ بالا و ولتاژ کم است تا بتواند در صورت لزوم به سرعت جریان برق ورودی را قطع کند. در این موقعیت هرچه زمان پاسخگویی محافظ کمتر باشد از کیفیت بالاتری برخوردار است.

تصویر محافظ ولتاژ جریان تک فاز

علامت استاندارد و گارانتی 

محافظ برق پکیج باید دارای علامت استاندارد باشد تا بتوان این محصول را با خیالی آسوده خریداری و استفاده کرد. علاوه بر این داشتن گارانتی روی محصول باعث می‌شود که متقاضیان از خرید خود راضی باشند و در صورت آسیب محافظ، آن را تعویض کنند. 

JBH تمامی محصولات برقی خود را با 3 سال گارانتی و تعویض بی و قید و شرط ارائه می‌دهد.

تصویر محافظ ولتاژ سه فاز فیکس

خرید محافظ برق پکیج  

JBH یکی از معتبرترین برندهایی است که محصولات برقی را به صورت انحصاری تولید و در بازار عرضه کرده است.

چنانچه قصد خرید هر یک از محصولات JBH من جمله محافظ برق را دارید علاوه بر مراجعه به نمایندگی‌های رسمی JBH می‌توانید از طریق صفحه محصولات ما در همین سایت تجهیز برقی مد نظر خود را خریداری کنید.

یکی از مزیت‌های برتری خرید محافظ برق از JBH این است که می‌توان این محصول را به عنوان جایگزین چندین محصول برقی دیگر مثل پکیج  استفاده کرد؛ به عبارت دیگر محافظ برق JBH یک محصول با کاربردهای متعدد است.

از جمله مزیت‌های خرید از JBH نسبت به سایر فروشگاه‌های اینترنتی تجهیز برقی این است که حق طراحی و تولید محصولات موجود در این وب سایت منحصرا متعلق به ما بوده و دست واسطه از چرخه فروش تولیدات این برند حذف شده است؛ از این رو قیمت تمامی محصولات من جمله محافظ برق در سایت JBH نسبت به سایر فروشگاه‌های اینترنتی تجهیزات برقی مناسب‌تر است.

توجه داشته باشید شما با خرید محافظ برق از JBH علاوه بر مزیت قیمت مناسب، امکانات دیگری مانند 3 سال گارانتی تعویض بی و قید شرط را از این مجموعه دریافت می‌کنید.

تحریریه JBH
تحریریه JBH

در مجله اینترنتی JBH به‌روزترین و معتبرترین مقالات حوزه صنعت برق را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

پشتیبانی فنی

پشتیبانی آنلاین فروشگاه