Search
Close this search box.

نصب چراغ سیگنال

تصویر چراغ سیگنال
فهرست مطالب

چراغ سیگنال یکی از تجهیزات برقی رایج است که کاربردها و انواع مختلفی دارد و شما می‌توانید متناسب با نیاز خود از مدل‌های متنوع این محصول خریداری کنید.

عملکرد استاندارد و صحیح این وسیله به نحوه نصب آن بستگی دارد. برای آشنایی با نحوه نصب چراغ سیگنال پیشنهاد می‌کنیم تا آخر این مطلب را مطالعه کنید.

مجموعه JBH بهترین محصولات دانش بنیان همچون چراغ سیگنال، چراغ سیگنال ولت متر  و صدها نمونه کاربردی دیگر را با سه سال گارانتی تعویض بی قید و شرط ارائه می‌دهد و شما می‌توانید با خیال آسوده و اطمینان به اصالت و کیفیت محصولات هر آنچه نیاز دارید را تهیه کنید.

آشنایی با نحوه نصب چراغ سیگنال 

روند نصب چراغ سیگنال بسیار آسان است و تنها نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید انتخاب ولتاژ صحیح، میزان مقاومت در برابر عوامل خارجی و رنگ آن است.

اگر از مرکز معتبر و مطمئنی خرید کنید حتما ضمن خرید موارد فوق را به شما گوشزد خواهند کرد و با ارائه راهنمایی بیشتر شما را در انتخاب بهترین گزینه یاری خواهند داد.

چراغ سیگنال فرکانس متر JBH

وجود چراغ سیگنال در تابلو برق به ما در درک وضعیت کلی تجهیزات کمک خواهد کرد.

محل نصب چراغ سیگنال، تابلو برق است که باید در جعبه‌ای جداگانه قرار گیرد. گام اول در نصب چراغ سیگنال ایجاد سوراخ‌هایی با قطر 8، 12، 16، 22 یا 30 میلی متر در سطح تابلو برق است. قطر انتخابی باید متناسب با نوع چراغ سیگنال انتخاب شود.

برای ایجاد این سوراخ‌ها می‌توانید از پانچ، گردبر یا لیزر استفاده کنید؛ پس از ایجاد سوراخ، چراغ سیگنال را روی بدنه تابلو برق محکم می‌کنید تا به هیچ وجه تکان نخورد. گاها دیده شده که چراغ سیگنال را به روی ریل‌های استاندارد به صورت داخلی نصب می‌کنند.

خوب است در محیط‌هایی که تعداد زیادی چراغ سیگنال در آن نصب است واحدی تحت عنوان واحد تست داشته باشیم.

وجود واحد تست در محیط‌های بسیار حساس یا محیط‌هایی که تعداد زیادی تجهیزات برقی گران قیمت وجود دارد ضروری محسوب می‌شود؛ زیرا این امکان را فراهم می‌کند تا بدون قطع شدن یا ایجاد تغییری در مدار فرمان صحت عملکرد چراغ‌ها و تجهیزات را بررسی کنیم.

نکته: با توجه به اینکه نصب چراغ سیگنال با برق سروکار دارد، بهتر است چنانچه تجربه یا دانش کافی ندارید، اقدامی انجام نداده و از یک نصاب خبره و ماهر کمک بگیرید تا بدون هیچ مشکل یا چالش نصب چراغ سیگنال با موفقیت صورت گیرد؛ چنانچه در این زمینه با سوالی مواجه شدید، می‌توانید از طریق کارشناسان بخش پشتیبانی jbh  چالش مربوطه را پشت سر بگذارید.

چراغ سیگنال آمپرمتر JBH

جمع بندی

چراغ سیگنال یکی از پرکاربردترین تجهیزات برقی است که وضعیت و عملکرد مدار را با استفاده از نشانه‌های بصری که عموما به رنگ زرد، سبز و قرمز هستند به نمایش می‌گذارد و شما م‌ توانید آن را با گارانتی سه ساله از jbh تهیه کنید.

این وسیله پرکاربرد وظایف متنوعی دارد و متناسب با آن در محیط‌ها و دستگاه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Jbh به شما کمک می‌کند تا با چند کلیک ساده این محصول را با تضمین اصالت و کیفیت تهیه کنید و خیالتان از بابت کارایی و کیفیت آن آسوده باشد.

Picture of تحریریه JBH
تحریریه JBH

در مجله اینترنتی JBH به‌روزترین و معتبرترین مقالات حوزه صنعت برق را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

پشتیبانی فنی

پشتیبانی آنلاین فروشگاه