Search
Close this search box.

بهترین برندهای استابلایزر

تصویر استابلایزر
فهرست مطالب

استابلایزرها هم مثل سایر لوازم برقی توسط برندهای معروف تولید شده و به بازار عرضه می‌شود. تفاوتی ندارد که دستگاه برقی شما صنعتی باشد یا خانگی؛ استفاده از استابلایزر که به نوعی تثبیت کننده ولتاژ برق شناخته می‌شوند گزینه‌ای بسیار منطقی برای جلوگیری از صدمات ناشی از نوسانات برقی محسوب می‌شود. از آن‌جا که برندهای بسیاری دست به تولید این وسیله کاربردی زده‌اند ممکن است خریداران دچار سردرگمی شوند از آن رو در این مقاله تلاش کرده‌ایم بهترین برندهای استابلایزر را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید با بهترین برندهای استابلایزر!

 

برای دریافت کاتالوگ و مشاهده اطلاعات دقیق محصول کلیک کنید.

معرفی بهترین برندهای استابلایزر

به طور کلی توصیه می‌شود در مکان‌هایی که عموما در معرض نوسانات برق و رعد و برق هستند از نوسان گیر برق استفاده شود و این یک پیشنهاد نیست بلکه ضرورت است. چرا؟ در خوش‌بینانه‌ترین حالت نوسان برق به لوازم برقی آسیب‌ زده و باعث سوختن آن‌ها می‌شود و در بدبینانه‌ترین حالت موجب آتش سوزی می‌شود؛ از آن‌جا که شرکت‌های فروشنده لوازم برقی خرابی‌های ناشی از نوسانات را مشمول گارانتی نمی‌دانند اهمیت استفاده از استابلایزر برای لوازم برقی دو چندان می‌شود. 

 

 

استابلایزر JBH

JBH برند معروف و مطمئنی است که در تلاش است بسیاری از نیازهای صنعت لوازم برق را با قیمت مناسب و کارایی بسیار زیاد وارد عرصه بازار کند. استابلایزر تولید برند JBH دارای امکاناتی اختصاصی از جمله: 

  • نمایشگر وصل
  • نشانگر ورودی
  • نشانگر خروجی
  • کلید اصلی و …

است. این محصول در شرکت JBH با سه سال گارانتی بی قید و شرط و قیمت بسیار منصفانه عرضه می‌شود. گارانتی سه ساله به معنای این است که برند JBH از ساخت تمام محصولات خود مطمئن است. قیمت این محصول را می‌توانید در صفحه‌ای که به آن اختصاص داده شده مشاهده و با سایر برندهای دیگر مقایسه کنید و سرانجام بهترین تصمیم را برای خرید بگیرید. 

تصویر استابلایزر jbh

استابلایزر یاسکاوا

استابلایزر Yaskawa از جمله استابلایزر‌های صنعتی سروو موتوری است که دارای توان قدرتی بالایی است و حدود 300 ولت بدون تغییر به شما خروجی می‌دهد. مدل استوانه‌ای این محصول دارای سیم و تماما از جنس مس است. این شاخصه در استابلایزر یاسکاوا باعث شده این محصول بازدهی بالایی داشته باشد. 

از آن‌جا که این محصول ضریب خطای کمی دارد استفاده از آن در محیط‌هایی که تغییر ولتاژ به صورت ناگهانی اتفاق می‌افتد پیشنهاد می‌شود. این مدل استابلایزر به سیستم کنترل افت و افزایش ولتاژ و بار بیش از حد معمول مجهز است. 

تصویر استابلایزر

استابلایزر دلتا

Delta یکی از برندهای معروف تولید کننده استابلایزر سروو موتوری محسوب می‌شود. استابلایزرهای دلتا که دارای استانداردهای ISO9001 و  CE هستند به صفحه نمایشی مجهز هستند که می‌توان همزمان مقدار ولتاژ خروجی و ورودی را در آن مشاهده کرد. جنس این محصول از مس است و در دو مدل سه فاز و تک فاز به بازار عرضه می‌شود. در مدل سه فاز این محصول مقدار 380 ولت ثابت و در مدل تک فاز مقدار 220 ولت ثابت خروجی به شما خواهد داد. میزان توان مدل تک فاز این محصول چیزی بیت 500 تا 20 هزار کیلو وات و در مدل سه فاز استابلایزر دلتا چیزی حدود 3000 تا 50000 کیلو وات است. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره داشت: 

  • مجهز به سیستم هشدار
  • طول عمر بالا
  • قدرت پردازش بالا

این محصول در کنار مزایایی که دارد به دلیل سرعت سوئیچ پایین و هزینه‌بر بودن در صورت آسیب چندان مناسب محیط‌هایی با نوسانات شدید نیست.

 

استابلایزر وی گارد

V-Guard یکی دیگر از برندهای معروف استابلایزر است. استابلایزرهای این برند به صورت کاملا هوشمند ولتاژ خروجی را اصلاح می‌کنند. این محصولات دارای نمایشگر دیجیتال هستند که در بعضی از مدل‌ها می‌توان بر روی صفحه دیجیتال آن ولتاژ ورودی و خروجی را مشاهده کرد. یکی از دیگر مزایای این محصول سیستم هوشمند تاخیر زمانی است؛ به این صورت که در صورتی که در برابر ولتاژ کم یا بسیار زیاد قرار بگیرد جریان برق را قطع می‌کند تا از وسیله برقی شما حفاظت کند؛ البته در بعضی از مدل‌های آن فقط در ولتاژ بالا جریان را قطع می‌کند. 

بعضی از مدل‌های استابلایزر وی گارد محافظ بار بیش از حد حرارتی دارد که می‌تواند امنیت لوازم و تجهیزات برقی را بالا ببرد اما در بعضی از مدل‌های آن مانند  VGMW 800 PLUS تاخیر در اتصال مشاهده می‌شود.

استابلایزرهای وی گارد لوازم برقی شما را در برابر ولتاژهای گذرا و نوک تیز و در مواجهه با نویزها محافظت خواهد کرد. این استابلایزر فاقد سیم پیچ مسی است و شاید بتوان گفت تنها ایراد استابلایزر وی گارد محسوب می‌شود. 

تصویر استابلایزر

استابلایزر امگا

یکی دیگر از برندهای مشهور استابلایزر برند امگا است که کشور سازنده آن کره جنوبی است. این مدل تثبیت کننده ولتاژ در دو مدل سه فاز و تک فاز طراحی و تولید شده و می‌توان گفت یکی از بهترین مارک استابلایزر خانگی و صنعتی شناخته می‌شود.

 این مدل استابلایزر در طیف گسترده و متنوعی از نظر امکانات و کارایی تولید شده است؛ برای نمونه می‌توان گفت مدل 4KVA برای دستگاه کولر گازی بسیار مناسب است و خروجی بین 180 تا 265 ولت ارائه می‌دهد. این دستگاه دارای زمان تاخیر اولیه بین 2 تا 3 دقیقه‌ای است و می‌تواند ولتاژی بسیار کم و بسیار زیاد را قطع کند. 

 

نتیجه‌گیری

در این مقاله تلاش کردیم بهترین مارک استابلایزر برق را معرفی و مزایا و معایب هر یک را بررسی کنیم. پس از بررسی این 5 برند معروف استابلایزر انتخاب خرید با شما است. 

تحریریه JBH
تحریریه JBH

در مجله اینترنتی JBH به‌روزترین و معتبرترین مقالات حوزه صنعت برق را بخوانید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

پشتیبانی فنی

پشتیبانی آنلاین فروشگاه