Search
Close this search box.

کلید نشتی جریان ترکیبی

توضیحات محصول: کلید نشتی جریان ترکیبی با جلوگیری از هدر رفتن انرژی الکتریکی و برق مصرفی باعث صرفه‌جویی در مصرف برق نیز می‌شود. برای خرید این محصول با سه سال گارانتی بی قید و شرط jbh را انتخاب کنید. JBH معتبرترین تولید کننده تجهیزات ایمنی برقی در ایران است و محصولاتی مانند محافظ برق را طراحی و تولید می‌کند.

برای خرید کلید محافظ جریان می‌توانید در این صفحه اقدام کنید.

نکته مهم: به یاد داشته باشیم که به کار بردن نام فیوز محافظ جان برای هر یک از اعضای این خانواده اشتباه و نشان از ناآگاهی گوینده دارد. در مهندسی برق چیزی به عنوان کلید یا فیوز محافظ جان وجود ندارد!

عضویت در خبرنامه JBH

توضیحات

کلیدهای نشتی جریان ترکیبی اسلیم JBH با قابلیت استفاده دو منظوره کلید مینیاتوری و کلید نشتی جریان با عرض تنها 2.6 سانتی متر بهترین گزینه جهت استفاده در جعبه فیوز و تابلوها میباشند.

در تصویر فوق مشخص شده که RCBO در واقع ترکیبی از کلید مینیاتوری و کلید جریان نشتی میباشد. لذا به این محصول کلید جریان نشتی ترکیبی گفته میشود.

کلید نشتی جریان

 

مشخصات کلید نشتی جریان

مشخصات کلید نشتی جریان

مشخصات فنی Technical data

مشخصات فنی کلید نشتی جریان

jbh ایمن‌ترین و متنوع‌ترین تجهیزات مرتبط با صنعت برق همچون ترموستات، کلید نشتی جریان ترکیبی و محافظ برق را با ۳ سال گارانتی بی قید و شرط تولید و عرضه کرده است.

 

جدول مشخصات کالا

رنج جریانی
کد سفارش
نام محصول
شکل
25A
32A
SLE6L-25C-2P30
SLE6L-32C-2P30
کلید نشتی جریان ترکیبی اسلیم
دوپل
2-300x300 (1)
رنج جریانی
کد کالا
نام محصول
شکل
25A
32A
SLE6L-25C-2P30
SLE6L-32C-2P30
کلید نشتی جریان ترکیبی اسلیم
دوپل

معرفی انواع کلید نشتی جریان

کلید نشتی جریان تک فاز شامل دو دسته کلی RCCB و RCBO است که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا خواهید شد.

  1. کلید RCCB: این کلید همانطور که در قسمت توضیحات اولیه به آن پرداختیم هنگام نشتی جریان به موقع عمل کرده و از آن جلوگیری می‌کند.
  2. کلید RCBO: این کلید هم مطابق کلید RCCB عمل می‌کند با این تفاوت که این کلید در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه هم عکس العمل نشان می‌دهد و از آن‌ها جلوگیری می‌کند. به این کلید، کلید ترکیبی نیز گفته می‌شود. 

کلید نشتی جریان

منحنی قطع کلید محافظ جان (tripping curve)

منحنی قطع

ابعاد: OUTLINE Dimention

ابعاد کلید نشتی جریان

مشخصات ظاهری

مشخصات ظاهری کلید نشتی جریان

خرید محافظ جان از مجموعه jbh

خرید کلید نشتی جریان یا محافظ جان نیازمند حساسیت بسیاری است؛ از این رو پیشنهاد می‌شود این محصولات را از مراکز معتبر که تضمین ضمانت اصالات کالا را دارند خریداری کنید.

شما می‌توانید کلید نشتی جریان را بالاترین کیفیت از مجموعه jbh خریداری کنید؛ چرا که امروزه مجموعه فنی jbh یکی از پیشگامان در تولید تجهیزات برقی است که سال‌ها با تکیه بر دانش و مهارت تیم خود بهترین محصولات دانش بنیان را اعم از کلید نشتی جریان، ولتاژ جریان، کلید محافظ جان، استابلایزر و غیره را با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار داده است. 

مجموعه jbh امروزه یکی از شناخته شده‌ترین مراکز خرید تجهیزات برقی با ضمانت اصالت و گارانتی معتبر به صورت آنلاین است که تنوع محصولات بالایی نیز دارد. برای خرید کلید نشتی جریان از jbh روش‌های مختلفی وجود دارد.

در روش اول که به صورت آنلاین است شما می‌توانید محصول موردنظر خود را تنها با چند کلیک ساده و در کوتاه‌ترین زمان به سبد خرید اضافه کنید و پس از ثبت اطلاعات خواسته شده و پرداخت قیمت مشخص شده محصول موردنظر را درب منزل تحویل بگیرید.

در روش دوم نیز شما می‌توانید تمامی محصولات jbh را از تمامی نمایندگی‌های معتبر سراسر کشور به صورت حضوری تهیه نمایید .

 

مزایا و معایب کلید نشتی جریان

همان‌طور که اشاره کردیم وظیفه کلید محافظ جان یا کلید نشتی جریان محافظت از تجهیزات مختلف، دستگاه‌های حساس و افراد در حین کار با سیستم‌های برقی است. در ادامه با برخی از مزایا و معایب کلید محافظ جان بیشتر آشنا می‌شود.

دقت داشته باشید که اگر در یک ساختمان و یا به طور کلی سیستم سیم کشی لوازم برقی نشتی جریان بوجود 

آید ممکن است این میزان از نشتی به مرور زمان افزایش پیدا کند و به وسایل برقی منزل و یا محل کار شما آسیب وارد کند و باعث سوختن آن‌ها شود.

پس از این رو می‌توان جلوگیری از هدر رفتن انرژی الکتریکی و حفاظت جالی و مالی را یکی از مزایای بزرگ استفاده از کلید نشتی جریان دانست.

از معایب کلید محافظ جان تشخیص ندادن اتصال کوتاه و اضافه بار است. البته برای این حل این مشکل تنها کافیست تا از کلید محافظ جان ترکیبی استفاده در جریان‌های پایین استفاده کنید. این کلید محافظ جان ترکیبی در اصل شامل یک کلید محافظ جان و یک کلید مینیاتوری است.

از دیگر معایب کلید نشتی جریان می‌توان به میزان تاخیر در قطع و رنج جریان حساسیت اشاره کرد.البته که برای حل این مشکل نیز راهکاری وجود دارد.شما می‌توانید برای حل این مشکل از رله ارت فالت استفاده کنید.

2 دیدگاه برای کلید نشتی جریان ترکیبی

  1. تهرانی

    باسلام. کلید نشتی جریان ترکیبی، همون RCD هست؟

    • JBH

      با سلام. بله . کلید نشتی جریان ترکیبی، با نام اختصاری RCD شناخته میشود.

  2. کاربر سایت

    سلام وقت بخیر ممنون بابت خدمات خوبتون

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط

2 دیدگاه برای کلید نشتی جریان ترکیبی

  1. تهرانی

    باسلام. کلید نشتی جریان ترکیبی، همون RCD هست؟

    • JBH

      با سلام. بله . کلید نشتی جریان ترکیبی، با نام اختصاری RCD شناخته میشود.

  2. کاربر سایت

    سلام وقت بخیر ممنون بابت خدمات خوبتون

دیدگاه خود را بنویسید
پشتیبانی فنی

پشتیبانی آنلاین فروشگاه