Search
Close this search box.

بهترین مارک محافظ برق خانگی

تصویر محافظ برق
فهرست مطالب

بهترین مارک محافظ برق خانگی کدام است؟ در حال حاضر کمپانی‌های مختلفی انواع محافظ برق هوشمند را تولید و عرضه می‌کنند که شناخته شده‌ترین آن‌ها مواردی همچون محافظ برق jbh، محافظ سارا، محافظ تیراژه، محافظ پارت‌الکتریک، محافظ تکسان، محافظ آریا، محافظ تااوکه، محافظ نمودار کنترل، محافظ پرنیک، محافظ باخ الکتریک و غیره است.

برای آشنایی با امکانات و ویژگی‌های محافظ برق خانگی ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

 

آشنایی با بهترین مارک محافظ برق خانگی

محافظ برق خانگی یکی از مهم‌ترین تجهیزات برقی است که وجود آن در هر محیطی الزامی و ضروری است؛ زیرا می تواند سلامت و امنیت محیط را تضمین کند. با توجه به اهمیت خرید بهترین مارک محافظ برقی تصمیم گرفتیم در یک مقاله کامل و جامع بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با دیدی کامل خریدی بهینه و مطمئن داشته باشید.

تصویر محافظ برق jbh

محافظ برق jbh، استاندارد و مطمئن

تمامی محصولات jbh با سه سال گارانتی و تعویض بی قید و شرط عرضه می‌شود.

محافظ برق خانگی jbh با هدف محافظت از تجهیزات برقی مختلف همچون یخچال، تلویزیون، کولرگازی افزایش و کاهش ولتاژ را اندازه‌گیری کرده و در صورت وجود مغایرت جریان برق را قطع کرده تا میزان ولتاژ به حالت عادی بازگردد.

مهم‌ترین ویژگی‌های محافظ برق خانگی jbh عبارتند از:

  • ولتاژ نامی: ۲۲۰ VAC
  • فرکانس نامی ۵۰/۶۰ Hz
  • جریان نامی: برای بارهای تیپ AC-7A  /  AC-7B ۶۳A  / ۲۵A
  • توان مصرفی: کمتر از ۲ وات
  • عمر مکانیکی و الکتریکی بیشتر از ۱۰۰.۰۰۰ سیکل

 با خرید این محصول ضمن اطمینان از سلامت تجهیزات برقی می‌توانید از بروز خسارات مالی و گاها جانی نیز جلوگیری کنید.

 

محافظ برق تیراژه

شرکت صبا تصویر کیمیا که اکثرا آن را با نام تیراژه می‌شناسند در سال 1375 شروع به کار کرد و توانست در مدت زمانی کوتاه انواع تجهیزات برقی کاربردی همچون آنتن، هواکش، چند راهی و تقویت کننده‌های  VHF و UHF را طراحی، تولید و عرضه کند.

این مجموعه نیز انواع محافظ ماشین لباسشویی و ظرفشویی، یخچال و غیره را عرضه می‌کند و شما می‌توانید به صورت آنلاین آن‌ها را سفارش دهید.

 

محافظ برق فردان الکتریک

یکی از برندهای ایرانی شناخته شده د راین حوزه فردان الکتریک است که از سال 1364 در این عرضه فعالیت می‌کند و انواع محصولات متنوع همچون کلیدهای تک فاز و سه فاز صنعتی، انواع رابط الکترونیکی و کلید و پریز توکار و روکار را عرضه می‌کند؛ علاوه بر این انواع محافظ برق همچون محافظ برق کامپیوتر، محافظ برق کولرگازی و غیره را ارائه می‌دهد.

محصولات این مجموعه بر اساس معتبرترین استانداردهای اروپا تولید می‌شود و با گارانتی عرضه می‌شود.

تصویر محافظ ولتاژ جریان تک فاز

محافظ برق سارا

سارا یکی از برندهای قدیمی است که از سال 1359 در حوزه تولید تجهیزات برقی فعالیت داشته و امروز با اراده انواع محافظ برق کاربردی و مطمئن توانسته است رضایت نسبی مشتریان را جلب نماید.

تولید انواع محافظ برق، استابلایزر، شارژر و مبدل برق مطابق با آخرین استانداردهای روز موجب شده تا این برند بتواند در جایگاه مناسبی در بین مشتریان خود کسب کند.

 

محافظ برق پارت الکتریک

گروه صنعتی پارت الکتریک از سال 1364 با تولید محصولاتی استاندارد پا به این عرصه گذاشت و به تدریج محصولات جدید و متنوعی را به بازار عرضه کرد تا به امروز که به یکی از کامل‌ترین ارائه دهندگان محصولات برقی تبدیل شده است.

پارت الکتریک علاوه بر تولید انواع محافظ برق خانگی سایر محصولات پرکاربرد همچون سه راهی صنعتی، انواع هواکش و ترمینال ریلی را نیز تولید و عرضه می‌کند.

 

محافظ برق نمودار کنترل

برند نمودار کنترل در سال 1379 با دریافت نشان استاندارد، ضمن ارائه محصولات باکیفیت، متنوع‌ترین تجهیزات برقی را عرضه می‌کند. شما می‌توانید با توجه به بودجه و نیاز خود محصولی کاربردی خریداری کنید.

تنوع محصول در این مجموعه بسیار است و شما می‌توانید انواع محافظ فلزی و پلاستیکی، صنعتی و خانگی و غیره را خریداری کنید؛ همچنین علاوه بر محصولات فوق می‌توانید انواع لامپ و چراغ روشنایی و پریز سیار را تهیه کنید.

تصویر ماحفظ برق پلاگین

محافظ برق ساکو

محافظ برق ساکو یکی از قدیمی‌ترین برندهایی است که از دهه 50 در این حوزه فعالیت می‌کند. این مجموعه که با نام ژرفانور پوریا فعالیت خود را آغاز کرد با نام ساکو شناخته شده است.

این مجموعه محصولات حفاظتی خود را با نام ساکو و محصولات روشنایی خود را با نام افق عرضه می‌کند.

شما می‌توانید با خیال آسوده و اطمینان کامل انواع محافظ برق را با قیمت مناسب و کیفیت بی‌نظیر تهیه کنید.

 

از کجا بهترین مارک محافظ برق خانگی بخریم؟

برای انتخاب بهترین محافظ برق خانگی نیاز است که چند فاکتور مهم را در نظر داشته باشید. برخی از این فاکتورها عبارتند از:

  • کیفیت بی‌نظیر: با توجه به اینکه محصولات برقی مستقیما با سلامت و امنیت محیط در ارتباط هستند، برخورداری از کیفیت یکی از ضروری‌ترین ویژگی‌هایی است که یک محصول باید داشته باشد.
  • ایمنی بالا: یک محصول مطمئن و ایمن محیط را در برابر بروز هرگونه خسارات جانی و مالی محافظت می‌کند؛ در نتیجه هنگام خرید محافظ برق خانگی حتما این فاکتور را در نظر داشته باشید.
  • گارانتی: وجود گارانتی خاطر شما را آسوده می‌دارد که در صورت بروز هرگونه مشکلی، شخص یا مجموعه‌ای پاسخگو است.

مجموعه jbh علاوه بر در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای فوق مواردی همچون سه سال گارانتی تعویض بی قید و شرط را نیز در نظر گرفته است. برای خرید انواع محافظ برق کاربردی و استاندارد تنها کافیست از طریق صفحه محصولات آنچه نیاز دارید را به سبد خرید اضافه کنید و پس از پرداخت بهای آن منتظر دریافت سفارش خود باشید.

Picture of تحریریه JBH
تحریریه JBH

در مجله اینترنتی JBH به‌روزترین و معتبرترین مقالات حوزه صنعت برق را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

پشتیبانی فنی

پشتیبانی آنلاین فروشگاه