Search
Close this search box.

ترموستات اکو (Eco Thermostat)

Eco Thermostat

ترموستات اکو JBH علاوه بر نمایش دما و مقدار تنظیمی آن، قادر به کنترل دما در دو حالت سرمایش و گرمایش است و امکان تنظیم دمای دلخواه از جانب کاربر را نیز فراهم کرده است. این محصول با 3 سال گارانتی بی قید و شرط به شما عرضه می‌شود. 

۴,۶۰۰,۰۰۰ ریال

10 عدد در انبار

عضویت در خبرنامه JBH

توضیحات

برای دریافت کاتالوگ و مشاهده اطلاعات دقیق محصول کلیک کنید.

ترموستات اکو یکی از محصولات کاربردی و مهمی است که وجود آن در تمامی محیط‌های اداری، تجاری و مسکونی ضروری است.

خوب است بدانید نحوه تنظیم این محصول بسیار ساده است و تنها با فشردن چد دکمه به راحتی تنظیم می‌شود. این ترموستات توانایی اندازه گیری دما از -50 درجه تا +120 درجه سانتیگراد را دارد؛ همچنین دقت اندازه گیری این ترموستات، 0.1 درجه سانتیگراد است.

در ادامه به صورت کامل به بررسی جزئیات این محصول می‌پردازیم.

 

مشخصات فنی ترموستات اکو JBH

مجموعه jbh سال‌هاست که در حوزه تولید تجهیزات برقی مختلف همچون چراغ سیگنال، ترموستات اکو و ترموستات ماکرو فعالیت می‌کند و باکیفیت‌ترین محصولات دانش بنیان را با سه سال گارانتی و تعویض بی قید و شرط ارائه می‌دهد.

یکی از تجهیزاتی که jbh در تولید آن تبحر خاصی دارد ترموستات اکو است که در ادامه به صورت خلاصه مشخصات فنی آن را بررسی می‌کنیم.

  • محدوده اندازه گیری دما: 120+ تا 50- درجه سانتیگراد
  • دقت اندازه گیری: 0.1 درجه سانتیگراد
  • تغذیه: VAC 220
  • سنسور اندازه گیری: NTC 10K ضد آب
  • جریان رله خروجی: 10 آمپر
  • دمای کاری دستگاه: 60+ تا 10- درجه سانتی‌گراد
  • رطوبت کاری دستگاه:20 الی 85 درصد
  • ابعاد قاب جلو: طول 78 میلی‌متر، عرض 40 میلی‌متر و عمق 24 میلی‌متر
  • اندازه قاب عقب: طول 69 میلی‌متر و عرض 37 میلی‌متر

 

نحوه تنظیم ترموستات اکو

تنظیم دمای ست پوینت برای قطع و وصل رله به این ترتیب است که دکمه SET را 3 ثانیه فشار داده و رها کنید. عدد پایین که همان دمای تنظیمی کاربر است با رنگ آبی مشخص است و به صورت چشمک زن تغییر حالت می‌دهد؛ سپس با هر دو دکمه بالا و پایین ، مقدار این پارامتر قابل افزایش و کاهش است. این ترموستات دارای 9 فانکشن P0 تا P8 است. کلید SET را 10 ثانیه نگه داشته تا P0 ظاهرشود. کلید را رها کرده و سپس با هر بار فشار دادن کلید SET بین فانکشن‌ها حرکت کنید. برای مقداردهی هر یک از این 9 فانکشن با دکمه‌های بالا پایین مقدار عددی پارامتر را افزایش و کاهش بدهید. برای ذخیره مقادیر تنظیمی کلید SET را چند ثانیه نگه دارید.

 

معرفی فانکشن‌های ترموستات اکو

ترموستات اکو عملکردهای متفاوتی دارد که این عملکردها به وسیله کلیدهای مختلفی اعمال می‌شود. برای اینکه بتوانید از کارکرد دستگاه به طور کامل استفاده کنید نیاز است که ابتدا هر کدام از آن‌ها را با جزئیات کامل بشناسید تا در حین استفاده خللی ایجاد نشود.

در ادامه برخی فانکشن‌های ترموستات اکو را بررسی خواهیم کرد.

P0: سرمایش (H) گرمایش (C)

P1: تنظیم مقدار دمای دیفرانسیل

(برای مثال اگر شما در مد گرمایش عدد ست پوینت را 25 درجه و دمای دیفرانسیل را 2 درجه قرار داده‌اید و دمای محیط 20 درجه باشد، رله وصل می‌شود تا دما را به 2 + 25 برساند؛ پس از رسیدن به دمای 27 رله قطع شده و در صورت کاهش دما به زیر 25 درجه ، مجددا این سیکل تکرار می‌شود. بصورت کلی ترموستات اکو JBH دائما دما را بین 25 و 27 حفظ می‌کند.)

P2: محدود کردن ست پوینت با مقداردهی ماکزیمم ست پوینت

P3: محدود کردن ست پوینت با مقداردهی مینیمم ست پوینت

P4: کالیبره کردن دمای فعلی

P5: تنظیم زمان تاخیر در وصل رله در صورت برابر شدن ست پوینت و دمای فعلی (مخصوص کمپرسور، یخچال و…)

P6: تنظیم نمایش حد بالای دمای فعلی و فعال یا غیر فعال کردن آن

P7: قفل کردن تنظیمات ست پوینت

P8: تنظیمات کارخانه (پارامتر P8 را ON کرده و تا چند ثانیه هیچ دکمه ای را فشار ندهید)

در صورتی که درک مفاهیم نامبرده شده کمی برایتان دشواراست می‌توانید پس از خرید از کارشناسان مجموعه راهنمایی بگیرید و از آن‌ها بخواهید تا به صورت جامع هر کدام از فانکشن‌ها را برایتان شرح دهد.

 

خرید ترموستات اکو

برای خرید تجهیزات برقی همچون ترموستات اکو حتما مجموعه‌های معتبر و مطمئن را انتخاب کنید که از اصالت و کیفیت محصولات مطمئن باشید؛ زیرا تجهیزات برقی نقش مهمی در سلامت و امنیت محیط دارند و اگر محصولاتی ناایمن را خریداری کنید احتمال بروز خسارات جبران ناپذیر وجود دارد؛ در نتیجه حتما قبل از خرید به اندازه کافی تحقیق و بررسی کنید.

قبل از خرید حتما از مواردی همچون اصالت، کیفیت و برند محصول مطمئن شوید.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید، مواردی که نامبرده شد به طور مستقیم بر قیمت ترموستات اکو تاثیر می‌گذارد؛ زیرا محصول اصیل و باکیفیت که از یک برند معروف باشد نسبت به محصولات تقلبی و بی کیفیت و ناآشنا قیمت بیشتری دارند.

در انتها به عنوان نکته نهایی باید یادآور شویم که مجموعه jbh به منظور جلب رضایت و اعتماد شما و به جهت اثبات حسن نیت خود تمامی محصولات و تجهیزات برقی خود را با سه سال گارانتی و تعویض بی قید و شرط ارائه می‌دهد.

برای خرید محصول فوق تنها کافی است پس از مراجعه به سایت jbh در بخش محصولات ترموستات اکو را بیابید و مبلغ مورد نظر را پرداخت کرده و منتظر تحویل آن باشید.

توضیحات تکمیلی

کد فنی محصول

Eco

کد سفارش

11701

تعداد در جعبه

1

تعداد در کارتن

100

1 دیدگاه برای ترموستات اکو (Eco Thermostat)

  1. کاربر سایت

    ممنون از jbh بابت محصول بی نظیر ترموستات اکو

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط

ترموستات ماکرو JBH

ترموستات ماکرو

۶,۳۰۰,۰۰۰ ریال

مشاهده محصول

1 دیدگاه برای ترموستات اکو (Eco Thermostat)

  1. کاربر سایت

    ممنون از jbh بابت محصول بی نظیر ترموستات اکو

دیدگاه خود را بنویسید
پشتیبانی فنی

پشتیبانی آنلاین فروشگاه